دیدبان

عفت مرعشی برای پسرش `هندوانه شب یلدا` کنار گذاشت

عفت مرعشی برای پسرش `هندوانه شب یلدا` کنار گذاشت
به گزارش خبرنگار سیاسی عصر امروز عفت مرعشی که امروز برای ملاقات با فرزندانش راهی زندان اوین شده بود با فائزه ملاقات کرد اما با توجه به اینکه هنوز تحقیق و بازجویی از مهدی هاشمی ادامه دارد موفق به ملاقات با وی نشد و همین امر عصبانیت شدید همسر رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام را در پی داشت.

خانواده هاشمی که با توجه به حجم بالای اتهامات مهدی هاشمی احتمال پایان مراحل بازجویی و صدور قرار را در آینده نزدیک منتفی می دانند بعد از ملاقات ناموفق عفت مرعشی با مهدی، به توصیه مادر خود فشارها را به قوه قضائیه به شدت افزایش داده و امیدوارند بتوانند مقدمات آزادی وی در چند روز پایانی آذر ماه فراهم کنند تا وی بتواند با خیال راحت شب یلدا را در کنار مادرش به خوردن انار و هندوانه بپردازد.

خبرگزاري فارس بعد از ظهر امروز در خبری به نقل از يك مقام آگاه اعلام كرد« از صبح امروز فشار بی سابقه و سنگینی از سوی خانواده و اطرافیان مهدی هاشمی برای آزادی و نیمه تمام ماندن تحقیقات از وی آغاز شده است. مهدی هاشمی دارای ۱۳ عنوان اتهامی است که این موارد بخشی با تکمیل تحقیقات آماده ارجاع به دادگاه است اما بخشی دیگر نیازمند ادامه تحقیقات از وی می باشد.»

گفتني است بر اساس آيين دادرسي كيفري،‌ بازپرس پرونده در صورت احتمال از بين رفتن موارد جرم، مختار به بازداشت موقت به مدت يكماه و تمديد زمان آن خواهد بود. موضوعي كه هفته گذشته عليزاده طباطبايي نيز آنرا تاييد كرده و از تمديد قرار بازداشت موقت مهدي هاشمي براي دوماه ديگر خبر داده بود.

با این حال فشارها به قوه قضائیه به طرز بی سابقه ای افزایش پیدا کرده و هر چند قوه قضائیه اعلام كرده است، به پيگيري پرقدرت اين پرونده ادامه خواهد داد، اما برخی منابع آگاه می گویند احتمال آزادی متهم دور از ذهن نیست.

مرتبط‌ها

حضور 3 میلیون افغان در ایران

همسر دلخواه خود را دانلود کنید

دوئل مرگبار دو اراذل محله فلاح برای قدرت نمایی

تصاویر/ شاسی‌ بلند جدید آمریکایی

تصاویر/کاپیتان پرسپولیس باید اخراج می شد

آغاز برخورد با بدپوششی و کشف حجاب در تهران